ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

IBM Think Summit Bratislava: Firmy očakávajú boom využívania umelej inteligencie. Už v najbližších rokoch

Tlačové správy
0
Nahrádzanie operátorov zákazníckych či poruchových liniek a pomoc pri spracovávaní a analýze údajov. To sú zatiaľ najčastejšie oblasti v ktorých sa umelá inteligencia uplatňuje vo firmách, ale aj štátnej správe na Slovensku. Jej využitie sa však rozširuje. V marketingu aj pri spracovaní údajov „Umelú inteligenciu začíname vnímať ako nevyhnutnosť pre všetky väčšie firmy. Aktuálne ju využívame aj v marketingu na vytipovanie cieľovej skupiny zákazníkov. Ukazuje sa, že je v tom 2x lepšia ako najlepšie marketingové nástroje,“ povedal  o ďalšom využití umelej inteligencie v panelovej diskusii na IBM Think Bratislava summite Ľudo Cibulka, Innovation Development Manager z Tatra banky. Osloviť vhodných ľudí s vhodnou ponukou pomáha umelá inteligencia aj Slovak Telekomu. A nielen to. Telekomunikačnej spoločnosti pomáha pokroková technológia aj predpovedať možný odchod klientov. Využitie takzvaných chatbotov, teda počítačového programu, ktorý komunikuje so zákazníkmi namiesto „živých“ operátorov ...

IBM Slovensko spol. s r.o

Všetky autorove články
IBM think summit IT technológie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať