IBM Think Summit Bratislava: Firmy očakávajú boom využívania umelej inteligencie. Už v najbližších rokoch
Nahrádzanie operátorov zákazníckych či poruchových liniek a pomoc pri spracovávaní a analýze údajov. To sú zatiaľ najčastejšie oblasti v ktorých sa umelá inteligencia uplatňuje vo firmách, ale aj štátnej správe na Slovensku. Jej využitie sa však rozširuje.
V marketingu aj pri spracovaní údajov
„Umelú inteligenciu začíname vnímať ako nevyhnutnosť pre všetky väčšie firmy. Aktuálne ju využívame aj v marketingu na vytipovanie cieľovej skupiny zákazníkov. Ukazuje sa, že je v tom 2x lepšia ako najlepšie marketingové nástroje,“ povedal o ďalšom využití umelej inteligencie v panelovej diskusii na IBM Think Bratislava summite Ľudo Cibulka, Innovation Development Manager z Tatra banky. Osloviť vhodných ľudí s vhodnou ponukou pomáha umelá inteligencia aj Slovak Telekomu. A nielen to. Telekomunikačnej spoločnosti pomáha pokroková technológia aj predpovedať možný odchod klientov. Využitie takzvaných chatbotov, teda počítačového programu, ktorý komunikuje so zákazníkmi namiesto „živých“ operátorov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH