ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

IBM prináša značkám prehĺbenie zážitkov spotrebiteľov

Tlačové správy
0
Spoločnosť IBM oznámila rozšírenie sady riešení a funkcií, vrátane kognitívnych technológií, ktoré pomáhajú značkám pri zabezpečovaní relevantných skúseností zákazníkov – customer experience. S touto novou ponukou sa marketéri, obchodníci a e-commerce špecialisti môžu lepšie učiť, predvídať a riadiť vzťahy so zákazníkmi na každom kroku budovanie svojej značky a vzťahu zákazníkov k tejto značke. Podľa novej správy Nucleus Research, IBM poskytuje návratnosť investícií (ROI) vo výške 15,82 dolárov za každý dolár vynaložený v oblasti marketingu, predaja, poprednými značkami, ako je ING Direct, The Home Shopping Network (HSN) a Standard Life , ktoré už dnes napĺňajú individuálne potreby svojich zákazníkov v reálnom čase.„Každý zákazník je jedinečný a má malú toleranciu pre firmy, ktoré nedokážu rozpoznať jeho konkrétne záujmy, priania a potreby," hovorí Harriet Green, generálna riaditeľka IBM Watson IoT Commerce and Education. „V IBM pokračujeme v investíciách do budovania nášho portfólia, ...

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať