IBM prináša značkám prehĺbenie zážitkov spotrebiteľov
Spoločnosť IBM oznámila rozšírenie sady riešení a funkcií, vrátane kognitívnych technológií, ktoré pomáhajú značkám pri zabezpečovaní relevantných skúseností zákazníkov – customer experience. S touto novou ponukou sa marketéri, obchodníci a e-commerce špecialisti môžu lepšie učiť, predvídať a riadiť vzťahy so zákazníkmi na každom kroku budovanie svojej značky a vzťahu zákazníkov k tejto značke.
Podľa novej správy Nucleus Research, IBM poskytuje návratnosť investícií (ROI) vo výške 15,82 dolárov za každý dolár vynaložený v oblasti marketingu, predaja, poprednými značkami, ako je ING Direct, The Home Shopping Network (HSN) a Standard Life , ktoré už dnes napĺňajú individuálne potreby svojich zákazníkov v reálnom čase.„Každý zákazník je jedinečný a má malú toleranciu pre firmy, ktoré nedokážu rozpoznať jeho konkrétne záujmy, priania a potreby," hovorí Harriet Green, generálna riaditeľka IBM Watson IoT Commerce and Education. „V IBM pokračujeme v investíciách do budovania nášho portfólia, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH