Kampaň módnej značky Hackett demonštruje obrovský potenciál technológie digitálnej tlače spoločnosti Canon
Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, tento týždeň návštevníkom veľtrhu Hunkeler Innovationdays 2017 ukazuje, ako maximálne využitie možností tlače dokáže podporiť zaistenie integrovaných multikanálových marketingových kampaní.
Návštevníci veľtrhu si môžu prezrieť prvky pokročilej hypotetickej kampane pre koncových zákazníkov, ktorú Canon vytvoril s použitím snímok pánskeho oblečenia módnej značky Hackett. Cieľom tejto kampane je propagácia novej kolekcie nadčasového oblečenia značky Aston Martin by Hackett, ktorá sprevádza uvedenie nového športového vozidla Aston Martin DB11.
Základom kampane sú štyri typy marketingových materiálov, ktoré vznikli s využitím snímok vytvorených pomocou fotoaparátov a kamier systémov Canon EOS i Cinema EOS. Ich kvalita potom bola preverená na veľkoformátovej tlačiarni Canon imagePROGRAF PRO-4000. Ide o tieto marketingové produkty:
‘lookbook’ vo formáte A5 vytlačený na produkčnej tonerovej tlačiarni imagePRESS C10000VP. Cieľ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH