Kvalitný systém CRM je veľká konkurenčná výhoda pre všetky firmy
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je súhrn obchodných, servisných, komunikačných a marketingových procesov podporovaných zákaznícky orientovanou kultúrou spoločnosti a modernými technológiami CRM. Cieľom je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a prispôsobovať ponuku presne podľa ich potrieb a želaní.
Životný cyklus vzťahov so zákazníkmi
Firmy si dobre uvedomujú, že objednávkou, prípadne priamym nákupom tovaru alebo služby sa dodávateľsko-zákaznícky vzťah len začína. Tento vzťah je krehký, dôležitú rolu hrá predovšetkým budovanie lojality a dôvery v značku. Zakúpený výrobok sa môže pokaziť alebo nemusí mať parametre očakávané zákazníkom, prípadne môže nastať problém s náhradnými dielmi či spotrebným materiálom. Zákazník sa preto na základe obdobných bežne hroziacich neistôt obracia prednostne na spoľahlivé spoločnosti, ktoré poskytujú garanciu popredajnej podpory či kvalitného zákazníckeho servisu. Počas celého životného cyklu zákazníka (od jeho prvého oslovenia cez predaj až po zákazní ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH