LiquidPiston: 10x menší motor ako bežný dízlový, ale oveľa efektívnejší
V oblasti spaľovacích motorov sme nezaznamenali za posledných 100 rokov žiadne zásadné technologické objavy. Sú veľké, objemné a pri svojej prevádzke spotrebujú značné množstvo paliva. Motory LiquidPiston X-Engines majú dlhší dojazd a nižšie emisie skleníkových plynov v porovnaní s tradičnými benzínovými a naftovými motormi. A oproti väčšine svojich konkurentov poskytujú výhodnejšiu veľkosť aj hmotnosť.
Spoločnosť LiquidPiston odstraňuje obmedzenia spaľovacieho motora vďaka vyvinutiu nového optimalizovaného termodynamického cyklu a platformy rotačného motora. Termodynamický cyklus určuje, koľko energie obsiahnutej v palive sa môže premeniť na užitočný pracovný výkon, pričom zvyšok sa odvádza ako odpadové teplo. Patentovaný termodynamický cyklus LP, nazývaný High Efficiency Hybrid Cycle (HEHC), má maximálnu teoretickú tepelnú účinnosť približne o 30 percent vyššiu, ako je maximálna teoretická tepelná účinnosť Ottovho cyklu.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_3}}
Vďaka oveľa vyššiemu lim ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH