Logika e-shopov sa presúva do systémov ERP
Zo súčasných trendov vyplýva (a prieskumy agentúr to potvrdzujú), že úspešné budú tie obchodné firmy, ktoré dokážu obslúžiť zákazníkov cez viacero predajných kanálov (tzv. multichannel). V praxi sa najčastejšie stretávame s kombináciou predajne či siete predajní a internetového obchodu, tzv. e-shopu. Aby táto kombinácia fungovala, obchodná firma musí zvládnuť nielen klasický predaj, ale aj predaj cez internet. A to všetko, samozrejme, na zodpovedajúcej úrovni. Hlavne v prípade internetu je konkurencia čoraz väčšia a zákazníci môžu veľmi ľahko nakúpiť u iného predajcu.
Ako skĺbiť klasický predaj s predajom cez internet?
Základom úspechu je dobre zvolený softvér. Dnes už nestačí oddelene spravovať fyzické sklady a predajne v jednom systéme a e-shop v druhom. Napriek tomuto faktu však väčšina firiem, ktoré rozbiehajú internetový predaj, svoj e-shop vyberá podľa vzhľadu, ceny či spôsobu ovládania a vôbec nemyslí na najdôležitejšie kritérium, ktorým je prepojenie so systémom ERP. Výsled ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH