Ľudia sú viac ako pizza. Orientácia na zamestnancov priniesla reťazcu úspech
Špeciálny projekt
Aké zložité je urobiť pizzu na mieru? Šunka, hríby, mozzarella (alebo niektoré z desiatok ďalších prísad), tri minúty pečenia v kamennej peci rozohriatej na 425 stupňov a hotovo. Americký reťazec MOD Pizza uspel so svojim konceptom rýchlej prípravy tohto obľúbeného jedla, ktoré si navyše zostaví každý podľa svojej chuti. Na prvý pohľad jednoduché. No o to, aby celé súkolie spoľahlivo fungovalo, sa stará 10-tisíc zamestnancov. A „zmenežovať“ takú masu sa už ukázalo ako problém.
„Dáta o ľuďoch sú miazgou nášho systému. Na prácu s nimi sme však potrebovali vytvárať komplexné integrácie a prepojenia. Skrátka digitálne riešenia, ktoré by nám to umožnili,“ vysvetľuje šéfka podnikových systémov reťazca Tara Gambillová dôvody transformácii na inteligentný podnik. Umožnili im ju systémy od SAP s nástrojmi uľahčujúcimi prácu s veľkými objemami dát. „A aj vďaka takto získaným informáciám vieme rýchlejšie zaučiť ľudí a zvýšiť ich produktivitu,“ dopĺňa Gambillová.
{{BANNER|SIMP ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH