Mobilný Facebook s reklamami
V rámci článku o vstupe Facebooku na burzu sme spomenuli aj absenciu reklamy v mobilnej verzii. Vzhľadom na počet používateľov tejto verzie je zrejmé, že Facebook prichádza o ďalšie zisky.
Počas decembra minulého roka použilo mobilnú verziu 425 miliónov používateľov. Facebook si stúpajúcu popularitu mobilných zariadení uvedomuje a už v marci by sa mala v aplikáciách pre Android a iOS objaviť reklama v podobe sponzorovaných správ. Tie budú fungovať podobne ako sponzorované tweety na Twitteri - správy sa z času na čas objavia vo vašom výpise noviniek, medzi statusmi vašich priateľov.
Bližšie informácie ohľadom reklamy v mobilnej verzii by sme sa mohli dozvedieť koncom februára, keď sa uskutoční konferencia Facebooku zameraná na ľudí z marketingu. Dá sa očakávať, že vtedy by mohli byť predstavené aj nové Pages s dizajnom Timeline. Facebook nedávno začal automaticky zapínať Timeline pre všetkých používateľov. Zdroj: mashable.com
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH