NAY sa stal super značkou už piatykrát za sebou
Spoločnosť NAY sa už po piatykrát za sebou stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award, ktoré udeľuje komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands. Potvrdila tak svoj status stabilnej a dôveryhodnej značky na slovenskom maloobchodnom trhu spotrebnej elektroniky.
Superbrands je program celosvetovo najuznávanejšieho hodnotenia značiek fungujúci v 90 krajinách. Na základe identických kritérií prebieha v každej krajine, vrátane Slovenska, proces hodnotenia a nominácie značiek na ceny Superbrands. Udelenie ocenenia Superbrands Award je potvrdením úspešného podnikania a neustáleho zvyšovania kvality značky.
„NAY je jedna z 8 značiek, ktorá získala ocenenie Superbrands piatykrát v rade. Vnímame to ako potvrdenie každoročného zlepšenia, o ktoré sa pri budovaní značky snažíme. Uplynulý rok sme výrazne inovovali náš komunikačný koncept. Sme radi, že sa stretol s dobrou odozvou či už zo strany našich zákazníkov, ale aj odbornej verejnosti. Obhájili sme pozíciu Superbrand a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH