Na 3. ShopComm-e zaujala Heuréka aj Balíkomaty
Takmer 120 účastníkov z radov internetových obchodov a dodávateľov služieb pre e-shopy navštívilo v poradí už 3. pokračovanie konferencie o online predaji ShopComm, ktorá sa konala koncom marca v bratislavskom hoteli Saffron.
Organizátorom jedinej konferencie pre internetové obchody na Slovensku, ktorá sa koná raz za polroka, bola agentúra FUSION.
„Desať prednášok pokrylo široké spektrum tém, od logistiky cez marketing až po spotrebiteľské správanie, pričom poznatky z nich môžu účastníci priamo aplikovať v praxi," hovorí projektový manažér ShopCommPeter Scherhaufer.
Veľký ohlas vzbudil Tomáš Braverman z Heureka.sk s témou nákupy cez mobil, ale i Juraj Siklenka (Slovak Parcel Service) a Ivan Kasaj (Provocation Bureau), ktorí predstavili revolučný spôsob doručovania zásielok - Balíkomat 24/7.
V téme logistika pokračoval aj Peter Horník zo spoločnosti FHB Group, ktorý poradil, ako ušetriť 30 % nákladov využívaním služieb integrovanej logistiky. Slovenská pošta zase e-shopom prez ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH