S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Naučte sa vyvíjať aplikácie pre Android za 14 dní – obsluha udalostí

5
Pripomenieme, že každý prvok používateľského rozhrania je zodpovedný za to, čo sa na ploche, ktorú vo vizuálnom zobrazení zaberá a taktiež je zodpovedný za to aby adekvátne reagoval na udalosti, ku ktorým dochádza v rámci tejto časti obrazovky. Nakoľko dominantnou metódou ovládania sú dotyky a gestá, takže väčšinou to budú dotykové udalosti. Android podporuje aj ovládanie pomocou myši, ale interpretácia kliknutia kurzorom ľavým, prípadne pravým tlačidlom myši je ekvivalentná ťuknutiu, či dlhšiemu pridržaniu Námetom príkladu je jednoduchá aplikácia, ktorá bude simulovať poslanie textovej správy. Odoslaná správa sa zobrazí pomocou toastovej notifikácie. Začneme rozmiestnením prvkov a interakciou medzi dvomi najpoužívanejšími prvkami - dotykovým tlačidlom, pomocou ktorého používateľ dá aplikácii impulz a prvkom pre zadanie, prípadne výpis textu. Po zatlačení tlačidla aplikácia  vykoná naprogramované úkony.   Vytvorte projekt, ktorý bude mať hlavnú aktivitu typu Empty Activity. Aby sme n ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Vývoj Android Android development Android aplikácia Android Studio

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať