Nová „polovičná“ kampaň Telekomu
Telekom prichádza v marci s unikátnou kampaňou – bude mať polovičné bilbordy, polovičnú printovú inzerciu, ale aj netradičné formáty, ktoré sú skrátené presne o polovicu.
Týmto spôsobom bude promovať aktuálnu ponuku – skrátenie čakania na nový mobil na polovicu. Jej súčasťou je aj najnovší TV spot s Petrom Saganom a jeho manželkou Katarínou.
Link na spot (od 10.3.2016 v TV) https://www.youtube.com/watch?v=1BKS3k1eIRY
Telekom tak pokračuje v komunikácii, ktorej hlavným protagonistom je Peter Sagan. „V kampani, ktorá je o skracovaní čakania na výmenu telefónu, sme sa rozhodli zamerať na Petra ako na obyčajného človeka. Veď aj majster sveta sa občas potrebuje ostrihať. Samozrejme, nie úplne normálne, ale tak saganovsky,“ napísala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Informácie k nakrúcaniu spotu s Petrom Saganom:
(citácie: Martin Vidan)
„Petra Sagana sme pôvodne chceli dať ostrihať naozaj, ale nesúhlasil. Samozrejme sme to akceptovali a začali sme hľadať spôsob, ako to urobiť bez toh ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH