CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Orange potvrdil, že poskytuje najlepšie zákaznícke služby na sociálnych sieťach

Tlačové správy
0
Orange opäť potvrdil, že patrí k lídrom v zákazníckych službách poskytovaných prostredníctvom sociálnych sietí. Vo štvrtom štvrťroku 2015 opäť obhájil certifikát Socially Devoted Brand (Sociálne orientovaná značka), ktorý mu udelila spoločnosť Socialbakers zaoberajúca sa analýzou sociálnych médií. Toto ocenenie Orange získal už po druhý raz. Orange reaguje prostredníctvom sociálnych sietí nielen rýchlo, ale túto možnosť využívajú jeho fanúšikovia a zákazníci aj vo veľkom rozsahu. Ako vyplýva z analýz Socialbakers, Orange v období od 1. októbra  do 31. decembra 2015 odpovedal až na 98 % otázok návštevníkov svojej stránky na Facebooku, čo je o 3 % viac, ako je priemer telekomunikačného sektora na Slovensku. V porovnaní s tretím štvrťrokom 2015, v ktorom Orange získal certifikát Socially Devoted Brand prvýkrát, sa spoločnosť v štvrtom štvrťroku 2015 zlepšila o 4 percentuálne body. „Sociálne siete sú miestom nielen na zábavu, ale poskytujú množstvo príležitostí na nové služby zákazníkom ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať