Orange potvrdil, že poskytuje najlepšie zákaznícke služby na sociálnych sieťach
Orange opäť potvrdil, že patrí k lídrom v zákazníckych službách poskytovaných prostredníctvom sociálnych sietí. Vo štvrtom štvrťroku 2015 opäť obhájil certifikát Socially Devoted Brand (Sociálne orientovaná značka), ktorý mu udelila spoločnosť Socialbakers zaoberajúca sa analýzou sociálnych médií. Toto ocenenie Orange získal už po druhý raz.
Orange reaguje prostredníctvom sociálnych sietí nielen rýchlo, ale túto možnosť využívajú jeho fanúšikovia a zákazníci aj vo veľkom rozsahu. Ako vyplýva z analýz Socialbakers, Orange v období od 1. októbra do 31. decembra 2015 odpovedal až na 98 % otázok návštevníkov svojej stránky na Facebooku, čo je o 3 % viac, ako je priemer telekomunikačného sektora na Slovensku. V porovnaní s tretím štvrťrokom 2015, v ktorom Orange získal certifikát Socially Devoted Brand prvýkrát, sa spoločnosť v štvrtom štvrťroku 2015 zlepšila o 4 percentuálne body.
„Sociálne siete sú miestom nielen na zábavu, ale poskytujú množstvo príležitostí na nové služby zákazníkom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH