Nový Golf v predaji na Slovensku už od 19 990 €
Okrem toho je aktuálne na všetky verzie, vrátane akciových modelov Limited, možné využiť akciový bonus1 2 000 €.
Nová predná časť karosérie a dizajn svetiel. Nový Golf sa dá spredu rozoznať podľa modifikovanej prednej časti karosérie. Nový Golf má zásadne LED svetlomety a LED zadné svetlá, pričom vyhotovenie svetlometov sa líšia podľa verzie vybavenia. Ako príplatkové vybavenie (pri verzii „Style“ štandardne) sú k dispozícii svetlomety LED Performance v kombinácii s LED lištou na maske a osvetleným logom VW. Najvyšší voliteľný stupeň predstavujú adaptívne svetlomety „IQ.LIGHT – LED-Matrix“, zahŕňajúce nové, vysoko výkonné diaľkové svetlo s dosahom do 500 m. S nimi sa súčasne montujú aj nové zadné LED svetlá s 3D dizajnom a dynamickými smerovými svetlami.
Nový infotainment. Hlavnú zmenu v interiéri predstavuje úplne nová generácia systémov infotainmentu (MIB4) s rýchlejším procesorom a novým menu. Displej má v spodnej časti na vystúpenej lište osvetlené dotykové posúvače na reguláciu teploty automatickej klimatizácie a hlasitosti audia. Podľa verzie systému infotainmentu má displej formátu 16:9 uhlopriečku od 26,2 cm (10,3 palca) po 32,2 cm. Všetky verzie majú digitálny prístrojový panel. Za príplatok je k dispozícii nový head-up displej premietajúci údaje priamo na predné okno.
Postupne až 10 motorov. Pre modernizovaný modelový rad Golf je k dispozícii až 10 štvorvalcových agregátov pokrývajúcich výkonové spektrum od 85 do 245 kW (115 – 333 k). Základným benzínovým motorom je teraz štvorvalec 1.5 TSI s výkonom zníženým na 85 kW (115 k)2, nahrádzajúci trojvalec 1.0 TSI u predchodcu, spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Tento motor je k dispozícii aj vo výkonovej verzii 110 kW (150 k) 3. Úspornú benzínovú alternatívu predstavuje verzia mild hybrid 1.5 eTSI, ktorá je takisto na výber s výkonom 85 kW (115 k)4 a 110 kW (150 k)5, v obidvoch prípadoch štandardne so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG. Vo všetkých štyroch prípadoch je použitý benzínový motor najnovšej generácie 1.5 TSI evo2 s prepĺňaním turbodúchadlom s variabilnou geometriou VTG a systémom vypínania valcov pri čiastočnom zaťažení ACTplus. Najúspornejšou pohonnou jednotkou je tradične turbodiesel 2.0 TDI, ktorý je na výber v dvoch modifikáciách – s výkonom 85 kW (115 k)6 a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo s výkonom 110 kW (150 k)7 a 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG.
Okrem toho sa už predáva aj Golf 1.5 TSI eHybrid s pohonom plug-in hybrid so systémovým výkonom 150 kW (204 k)8 a elektrickým dojazdom až 143 km9. Od augusta sa budú dať objednať aj tri najsilnejšie športové modely, poháňané najnovším evolučným stupňom štvorvalca 2.0 TSI. Golf GTI s výkonom zvýšeným na 195 kW (265 k)10 a GTI Clubsport s výkonom 221 kW (300 k)11 majú pohon predných kolies, modernizovaný Golf R s výkonom 245 kW (333 k)12 je vybavený pohonom všetkých kolies 4MOTION s funkciou R-Performance Torque Vectoring.
1) Uvádzací bonus 2000 € sa vzťahuje na nové zákaznícke objednávky iba pre konečného spotrebiteľa v počte jedného vozidla na jednu fyzickú alebo právnickú osobu v kalendárnom roku a platí do 31.8.2024.
2) Golf 1.5 TSI, 85 kW (115 k) – kombinovaná spotreba: 5,4-5,5 l/100 km, kombinované emisie CO2: 123-125 g/km.
3) Golf 1.5 TSI, 110 kW (150 k) – kombinovaná spotreba: 5,4-5,6 l/100 km, kombinované emisie CO2: 124-128 g/km.
4) Golf 1.5 eTSI, 185 kW (115 k) – kombinovaná spotreba: 5,2-5,3 l/100 km, kombinované emisie CO2: 118-122 g/km.
5) Golf 1.5 eTSI, 110 kW (150 k) – kombinovaná spotreba: 5,2-5,4 l/100 km, kombinované emisie CO2: 119-123 g/km.
6) Golf 2.0 TDI, 85 kW (115 k) – kombinovaná spotreba: 4,4-4,4 l/100 km, kombinované emisie CO2: 114-116 g/km.
7) Golf 2.0 TDI, 110 kW (150 k) – kombinovaná spotreba: 4,5-4,7 l/100 km, kombinované emisie CO2: 119-123 g/km.
8) Golf 1.5 TSI eHybrid: spotreba elektrickej energie, vážená kombinovaná: 15,7-14,7 kWh/100 km plus 0,4-0,3 l/100 km; spotreba paliva pri vybitej batérii kombinovaná: 5,3-5,0 l/100 km; emisie CO2 vážené kombinované: 9-6 g/km. Údaje o spotrebe paliva a emisiách CO2 uvedené v rozpätí závisia od zvoleného vybavenia vozidla.
9) Dojazd modelu Golf eHybrid so sériovým vybavením a batériou 19,7 kWh netto, nameraný na valcovej brzde. Skutočné hodnoty dojazdu sa môžu líšiť podľa voliteľného vybavenia vozidla. Dojazd vozidla v praxi závisí napr. od spôsobu jazdy, rýchlosti, používania komfortných/vedľajších spotrebičov, vonkajšej teploty, počtu spolujazdcov/zaťaženia vozidla, topografie, ako aj procesu starnutia a opotrebovania batérie.
10) Golf GTI, 195 kW (265 k) – kombinovaná spotreba: 7,1-7,1 l/100 km, kombinované emisie CO2: 163-163 g/km.
11) Golf GTI Clubsport, 221 kW (300 k) – kombinovaná spotreba: 7,5-7,8 l/100 km, kombinované emisie CO2: 171-178 g/km.
12) Golf R, 245 kW (333 k) – kombinovaná spotreba: 8,1-8,5 l/100 km, kombinované emisie CO2: 184-193 g/km.
Zobrazit Galériu