O2 už 10 rokov mení zaužívané pravidlá na telekomunikačnom trhu
O2 vstúpilo na slovenský telekomunikačný trh pred 10 rokmi, 2. februára 2007. Počas svojej histórie zmenilo od základov zaužívané pravidlá mobilného telefonovania, ktoré na trhu do jeho príchodu vládli. Po desiatich rokoch pôsobenia má O2 na Slovensku takmer 1,9 mil. zákazníkov. Operátora roka získalo už 8 krát po sebe.
„Pred 10 rokmi sme ľuďom na Slovensku priniesli alternatívu k zaužívaným pravidlám na telekomunikačnom trhu. V každom z našich desiatich rokov pôsobenia na trhu sme pre zákazníkov priniesli niečo nové. Každá novinka so sebou priniesla inovátorský prístup k používaniu služieb s dôrazom na efektivitu a hodnotu navyše za to, že sú v sieti O2. Aj po desiatich rokoch môžeme skonštatovať, že priority ako férovosť, jednoduchosť a transparentnosť v ponukách O2 boli správnou voľbou,“ uviedol generálny riaditeľ O2, Peter Gažík. „Za tých 10 rokov sa trh viditeľne menil tak, že ponuky konkurencie sa začínali nápadne prispôsobovať ponuke O2, čo nás nesmierne teší, pretože z toho pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH