O2 využíva Staffino aj NiceReply
O2 nie je iba firmou, ktorá dlhodobo podporuje startupy, ale ich aj aktívne využíva. Oddnes majú zákazníci možnosť využívať na značkových O2 predajniach aplikáciu Staffino, ktorá slúži na hodnotenie služieb. Zároveň začne O2 v týchto dňoch využívať aj systém NiceReply na hodnotenie kvality e-mailovej komunikácie.
„Veľmi nás teší nadviazanie spolupráce s O2. Ako férový operátor je otvorený spätnej väzbe, na čo im verím dobre poslúži hodnotiaci systém Staffino. Zákazníci sa tak môžu buď cez samotnú aplikáciu na mobile, alebo prostredníctvom webovej stránky, podeliť o svoje hodnotenie spokojnosti so službami na predajni s pridaním komentára, “ uviedol Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ Staffina.
Staffino na značkových predajniach je zatiaľ v pilotnej fáze a ak sa osvedčí, O2 ho plánuje zaviesť na celú svoju sieť predajní. „Dlhodobo podporujeme startupy a dobré nápady talentovaných ľudí. Využívanie aplikácie Staffino na ohodnotenie našich predajní a predajcov ide v línii s otvorenosťou ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH