O2 zjednocuje cenu volaní na Zákaznícku linku 949 a ruší poplatky za kontrolu spotreby
O2 od 8. apríla zjednocuje cenu hovoru na Zákaznícku linku 949. Volanie bude spoplatnené jednorazovou sumou 0,13 € za hovor bez ohľadu na dĺžku hovoru, samozrejme až po spojení s operátorom. Jednotná cena hovoru platí pre zákazníkov predplatených služieb a zákazníkov platiacich na faktúru. Operátor zároveň ruší poplatok za službu Kontrola spotreby cez SMS.
Kontrola spotreby cez SMS bezplatneO2 ruší poplatok za túto službu, ktorá sa tak stáva dostupnou pre všetkých bezplatne. Svoju spotrebu si zákazníci môžu skontrolovať odoslaním SMS správy v tvare SPOTREBA na čísloNajkomfortnejším spôsobom ako mať po ruke informácie o svojej spotrebe, faktúrach či aktívnych službách je využívanie mobilnej aplikácie Moje O2.„Všetkým našim zákazníkom chceme poskytovať férové a rovnaké služby. Kroky ako zjednotenie cien za spojenie s asistentom pre všetkých zákazníkov či zrušenie poplatku za SMS pri kontrole spotreby to len dokazujú," vysvetľuje hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
Spojiť sa dá aj bezplatneN ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH