Okuliare Google Glass mieri do firiem, budú podporovať aj CRM systémy
Spoločnosť Resco predstavila mobilného CRM klienta pre Google Glass. Aplikácia je kompatibilná so službou Microsoft Dynamics CRM a nové mobilné riešenie by malo značne uľahčiť zamestnancom prácu. Resco popisuje víziu technika, ktorý môže využívať na prácu obe ruky a potrebné informácie sa mu zobrazujú na displeji okuliarov alebo obchodníka, ktorý má k dispozícii okamžité notifikácie napr. o aktuálnych schôdzkach, resp. zmenách.
Glass môžu mať pre podnikové využitie prínos aj z iného uhla. Napr. používateľ, ktorý volá na technickú podporu, môže v reálnom čase streamovať čo vidí. Výrazne tým uľahčí prácu zamestnancovi technickej podpory, ktorý sa nemusí pýtať na niekoľko všeobecných základných otázok. Svoje reklamné aplikácie môžu vyrobiť aj obchody - používateľ sa pozrie na výklad obchodu a aplikácia ho upozorní na zľavy atď. Glass majú v tomto smere naozaj veľký potenciál.
Zdroj: resco.net
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH