Ako sa vo firme nezblázniť z Black Friday
Nákupné šialenstvo počas Black Friday je každoročne výbornou príležitosťou, ako pred Vianocami odštartovať predaj vianočných darčekov vo veľkom. Ak si však nedáte pozor, môže to skončiť chaosom na sklade, zablokovaným e-shopom a množstvom stresu. Na zvládnutie náporu pritom stačí jediný nástroj – kvalitný ERP systém.
ERP sú informačné systémy, ktoré prepájajú všetky činnosti v podniku do jedného systému. Všetky časti firmy sú tak perfektne pospájané, či už ide o financie, sklady, marketing alebo účtovníctvo.
S dobrým ERP zvládnete všetky krízové aspekty masívnych zľavových akcií, ako je Black Friday – sklady, e-shop, nákup, cenníky aj vybavenie objednávok.
► Získate kompletný prehľad o všetkých svojich skladoch. Viete koľko tovaru potrebujete na danú sezónu nakúpiť. Systém stráži stav zásob a včas vás upozorní na nedostatok tovaru. Objednaný tovar systém zablokuje, takže sa oň zákazníci nepobijú.► Pri expedícii ušetríte desiatky minút denne. Tovar rýchlo nájdete v sklade a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH