Podnikateľská agenda cez internet
Služba easyDoklad
predstavuje moderný spôsob, ako efektívne spravovať podnikateľskú agendu.
Internetový nástroj je prehľadný, dostupný vo forme mobilnej aplikácie
asautomatizovaným spracovaním faktúr abločkov. easyDoklad ocenia
podnikatelia, ktorí hľadajú spôsob, ako si automatizovať agendu, jehonajlepšia
funkcia je easySken.
Tá zjednodušuje pridávanie faktúr abločkov do vašej databázy vslužbe easyDoklad. Hoci možno tieto dokumenty manuálne prepisovať do systému, môžete si ich nechať aj automatizovane spracovať. Faktúru, resp. bloček stačí odfotiť napríklad smartfónom, no môžete ho aj naskenovať. Alternatívne môžete službe povoliť, aby pristupovala kvášmu e-mailovému účtu aautomaticky sťahovala prílohy ze-mailov na spracovanie.
Funkcia easySken je výborná – automaticky spracuje vaše faktúry abločky, nemusíte ich teda manuálne prepisovať do systému
Funkciu easySken podporujú aj mobilné aplikácie. To celý proces urýchľuje, pretože dokument odfotíte priamo vrozhraní aplikácie asúbor hneď odošlete. Nemusíte ho manuálne ukladať vpočítači na následné odoslanie cez webové stránky.
easySken sme testovali na viacerých faktúrach abločkoch. Každá faktúra mala iné rozloženie as výsledkom sme boli spokojní. Služba spracuje odoslané fotografie vpriebehu niekoľkých hodín, maximálne do 1 pracovného dňa. easySken správne spracoval základné údaje, ako je dodacie číslo faktúry, variabilný, prípadne špecifický symbol. Do systému sa automaticky uložili aj dodávatelia či odberatelia vrátane informácií oadrese abankovom spojení. Takisto sa „prepísala“ aj forma úhrady vrátane čísla účtu afakturovanej položky. easyDoklad ďalej zobrazuje prehľadné štatistiky ofirme.
Za užitočné považujeme aj automatické spárovanie platieb svystavenými faktúrami – na tento účel treba do systému vkladať výpis zúčtu. Používateľ tak získa prehľad otom, ktoré faktúry sú zaplatené aktoré nie. Nechýba ani možnosť exportu dát do účtovného systému. Podobne ako banky aj easyDoklad chráni vaše údaje verifikáciou vdvoch krokoch.
Služba easyDoklad je dostupná vštyroch rôznych balíkoch.
Za najlacnejšie konto zaplatíte 4 eurá mesačne, ale funkciu easySken
nevyužijete. Takisto je obmedzený aj počet dokumentov, ktoré do systému
používateľ manuálne prepíše. Za 9 eur mesačne môžete pomocou funkcie easySken
spracovať každý mesiac 19 dokumentov. Balík Pro aDeluxe umožnia spracovať
39, resp. 99 dokumentov každý mesiac za paušálny poplatok 19 a39 eur. Jednotlivé
balíky sa odlišujú aj vďalších parametroch.
Špeciálna ponuka pre čitateľov PC REVUE - 30 % zľava na balíček standard v systéme easyDoklad!
Kód:
pcrevue
Platnosť kódu:do
31.5.2014
Kód sa vkladá do kolónky "zľavový kupón"pri prvejregistráciiv systéme na moj.easyDoklad.sk. Zľava platí pre nových používateľov systému easyDoklad, dávyužiť aj pre záujemcov, ktorí využijú možnosť bezplatného 14-dňového testovania. Zľavu je možné u jedného používateľa uplatniť iba jeden krát. Jej platnosť je 6 mesiacov od dátumu prvej platby za službu na balíček "standard".