Porozprávajte sa s četovacím robotom! Zistite či dokáže klamať a či sú jeho vtipy naozaj smiešne.
Četovacia aplikácia Kik predstavila novú funkciu, ktorá umožňuje používateľom „porozprávať sa" s desiatkami značiek. Konverzovať budú s četovacími robotmi.
Minulý mesiac najobľúbenejšia četovacia služba americkej mládeže Kik Messenger spustila funkciu, ktorá by mohla ovplyvniť budúcnosť reklamy. Nazýva sa chatvertising a ľudia v nej môžu hovoriť s jednotlivými značkami prostredníctvom robotov.
Kik, podobný službám WhatApp či Viber, tvrdí, že štyria z desiatich amerických tínedžerov sú aktívnymi používateľmi jeho četovacej služby. A teraz vďaka použitiu technológie starej niekoľko desaťročí - četovacieho robota - budú môcť viesť takmer skutočné rozhovory s poltuctom značiek, ako je Moviefone, Funny či Die, ale aj s tímom Kik.
Začiatky technológie siahajú do 60. rokov minulého storočia, keď profesor na MIT Joseph Weizenbaum vyvinul počítačový program Eliza, ktorý mohol viesť rozhovor so skutočným človekom. Odvtedy sa četovacie roboty zdokonaľovali a zlepšovala sa ich interakcia ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH