Pracujte efektívne s informáciami v teréne i v kancelárii
Doterajšie spracovanie údajov začína byť pre firmy nepostačujúce, chýba efektívny spôsob uzatvárania biznisu a jednoduchého zdieľania informácii. Mnoho firiem sa tak všemožne snaží vysporiadať s problémom prehľadného spracovania informácií. Čo dokáže situáciu zlepšiť? Pomocnú ruku pre naštartovanie obchodu môže poskytnúť kvalitne prepracované riešenie pre manažment vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management - CRM). Inteligentný softvér, vďaka ktorému dokážete prehľadne pracovať napríklad s dátami o zákazníkoch, objednávkach i produktoch. Využiť sa dá nielen pre prácu v kancelárii, ale aj v teréne.
,,Skutočne dobré CRM zvyšuje spokojnosť zákazníkov, generuje nový biznis, uľahčuje zdieľanie informácií a tiež zvyšuje produktivitu pracovníkov," hovorí o výhodách CRM Jozef Maják, business development manager spoločnosti Resco. V čom spočíva výhoda CRM systému? Predsa tým, že jeho podstatou je prehľadné spravovanie údajov napríklad o zákazníkoch, objednávkach a produktoch. Podľ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH