Priemerne vlastníme tri vernostné karty
Predajne a obchodné siete lákajú do svojich predajní zákazníkov budovaním rôznych lojalitných programov. Medzi obľúbené a často využívané formy takýchto programov patria predovšetkým vernostné karty, ktoré v súčasnosti vlastní až 83% slovenskej populácie. Vernostné karty pritom vlastnia hlavne ženy a obyvatelia Bratislavského kraja.
Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra TNS Slovakia v júli tohto roku na reprezentatívnej vzorke 500 respondentov.
V priemere vlastnia Slováci 3 vernostné karty. Medzi najvyužívanejšie vernostné karty patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Približne tri štvrtiny (72%) všetkých vlastníkov vernostných kariet využíva kartu Club Card obchodného reťazca Tesco. S výrazným rozdielom nasleduje využívanie ostatných lojalitných kariet. Štvrtina (26%) opýtaných používa kartu Coop Jednota a pätina (21%) Billa kartu. Medzi ďalšie často využívané karty patria aj DM karta (16%), vernostné karty lekární (12%), Shell ( ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH