Prieskum: Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži
Slovenské ženy nakupujú cez internet častejšie ako muži. Minimálne raz za mesiac využíva služby slovenských e-shopov 46 percent žien a 37 percent mužov. Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2 000 respondentov nakupujúcich online urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk. "Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 percent ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete, " uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. "Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 percent, respektíve 47 percent ľudí nakupujúcich online, " dodal riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Najčastejšie ľudia nakupujúci cez internet do košíkov vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavnými dôvodmi nákupu sú nižšie ceny oproti kame ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH