S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Programujeme pre Android 24 / Multimediálny framework

0
Určite nie je neobvyklé, že Androidové zariadenia dokážu zobrazovať a prehrávať rôzne multimediálne súbory/streamy počnúc obrázkami, jednoduchými zvukmi či kompletnými hudobnými skladbami, až po videá. Tieto multimédiá môžu byť integrované priamo v aplikáciách (APK RAW local resources), uložené vo forme samostatných súborov (URI spracovávané pomocou Content Resolverov), alebo môžu byť streamované v sieťovom prostredí (externé URI). Ich spracovanie rieši API MediaPlayer (audio/video/stream player), resp. SoundPool a to v spolupráci s triedou AudioManager. Obr. 1 Audio aplikačné programové rozhranie operačného systému Android MediaPlayer Vo viacerých častiach tohto seriálu sme si uviedli základnú charakteristiku OS Android, ktorou je riešenie časovo náročných úloh v asynchrónnom režime, tzn. na pozadí bez zdržiavania hlavného procesného vlákna aktivity. Metódy triedy MediaPlayer je rovnako vhodné (odporúčané) používať asynchrónnym spôsobom. Vyplýva to najmä z potreby načítania a dek ... Zobrazit Galériu

Marek Sopko

Všetky autorove články