Prvé údaje z prieskumu efektivity reklamy v časopisoch dokazujú silu čínskych printových médií
Pilotné údaje získané pomocou nástroja GfK StarchMetrix a spoločnosti Sinomonitor, ktoré merajú, do akej miery si čínski spotrebitelia zapamätajú reklamu v časopisoch, odhalil, že reklamy na produkty z kategórie fotoaparátov/fotografovania, telefonických zariadení a mejkapu dokážu u čitateľov vygenerovať najvyššie skóre sledovanosti.
Nové syndikované údaje z merania sledovanosti reklamy boli počas júna a júla 2012 zozbierané prostredníctvom online panelov zahŕňajúcich zhruba 10 000 spotrebiteľov a to pomocou nástroja GfK StarchMetrix, ktorý je globálnym lídrom v meraní sledovanosti printovej reklamy v spolupráci so spoločnosťou Sinomonitor, vedúcou čínskou spoločnosťou v spotrebiteľskom a mediálnom prieskume. Štúdia sa uskutočnila v siedmych čínskych mestách a zahŕňala 1 249 prinových reklám v 42 rôznych časopisoch. Údaje o efektivite reklamy v čínskych časopisoch budú zverejňované na štvrťročnej báze.
Z globálneho hľadiska GfK StarchMetrix meria efektivitu printovej reklamy tak, že sa ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH