Reklamy na Facebooku čaká zmena. Po novom ich blokátory reklám už vraj nezachytia
Facebook zmení kód HTML svojich webových reklám tak, že bude nerozoznateľný od organického obsahu. Budú teda môcť prekĺznuť cez kontrolu softvéru na blokovanie reklám. Na oplátku však budú mať používatelia možnosť vypnúť v nastaveniach isté kategórie reklám, ktoré sa im prestanú zobrazovať. Ľudia tak budú môcť nastaviť, aby sa im nezobrazovali reklamy od konkrétnych podnikov.
Prieskum, ktorý si pred týmto krokom Facebook nechal vypracovať spoločnosťou Ipsos, ukázal, že blokovače reklamy používa asi 70 miliónov Američanov a 200 miliónov ľudí po celom svete. Medzi hlavné dôvody, pre ktoré sa reklamné blokátory používajú, patria rušivé reklamy (69 %), spomaľovanie surfovania reklamami (58 %), ako aj bezpečnostné riziká (56 %). Otázka súkromia sa nevyskytla na popredných miestach. Facebook si teda myslí, že ak jeho reklamy budú nerušivé, rýchle a bezpečné ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH