Report rýchlosťou myšlienky. Telekomunikačný gigant ťaží z transformácie
Päťsto milisekúnd. Toľko človeku trvá, kým si jeho mozog dokáže uvedomiť externý zmyslový podnet a zareagovať naň. A toľko trvá, kým inteligentný ERP systém v spoločnosti Vodafone so stovkami miliónov zákazníkov dokáže vytvoriť analýzu výdavkov pre konkrétneho dodávateľa. Prechod na SAP S/4HANA umožnil telekomunikačnému gigantovi nielen zjednotiť digitálny základ jeho biznisu, ale otvoril dvere aj pre využitie ďalších smart riešení či umelej inteligencie.
„Podarilo sa nám optimalizovať naše operácie. Teraz sme omnoho efektívnejší, odstránili sme z infraštruktúry všetku zložitosť,“ vysvetľuje Holger Grewe, Group Head of Corporate Transformation vo Vodafone Group.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Telekomunikačná spoločnosť obsluhuje na celom svete viac ako 350 miliónov zákazníkov. Využíva na to vyše stotisíc zamestnancov. V 24 krajinách sveta má štandardizovaných 85 % kľúčových procesov.
Podnetom na zmenu bola obmedzená schopnosť starého riešenia poskytovať kľúčové informácie. Pou ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH