S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Report rýchlosťou myšlienky. Telekomunikačný gigant ťaží z transformácie

Technológie
0
Päťsto milisekúnd. Toľko človeku trvá, kým si jeho mozog dokáže uvedomiť externý zmyslový podnet a zareagovať naň. A toľko trvá, kým inteligentný ERP systém v spoločnosti Vodafone so stovkami miliónov zákazníkov dokáže vytvoriť analýzu výdavkov pre konkrétneho dodávateľa. Prechod na SAP S/4HANA umožnil telekomunikačnému gigantovi nielen zjednotiť digitálny základ jeho biznisu, ale otvoril dvere aj pre využitie ďalších smart riešení či umelej inteligencie. „Podarilo sa nám optimalizovať naše operácie. Teraz sme omnoho efektívnejší, odstránili sme z infraštruktúry všetku zložitosť,“ vysvetľuje Holger Grewe, Group Head of Corporate Transformation vo Vodafone Group. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Telekomunikačná spoločnosť obsluhuje na celom svete viac ako 350 miliónov zákazníkov. Využíva na to vyše stotisíc zamestnancov. V 24 krajinách sveta má štandardizovaných 85 % kľúčových procesov. Podnetom na zmenu bola obmedzená schopnosť starého riešenia poskytovať kľúčové informácie. Pou ... Zobrazit Galériu

SAP

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať