Rozhovor: Ako využiť technológie na oslovenie voličov
Písať o význame predvolebných kampaní na sociálnych sieťach je asi zbytočné, ale aj v tejto oblasti sa občas vyskytnú inovatívne nápady. Napríklad Dominik Hatiar, ktorý kandiduje v eurovoľbách, prináša do svojej kampane zaujímavú digitálnu kreativitu. Ako prvý politik na Slovensku spustí na svojej facebookovej stránke bot, ktorý bude akýmsi Dominikovým alter egom. Tento bot sa bude s voličom rozprávať o jeho programe. Dominikovi Hatiarovi sme v súvislosti s jeho kampaňou položili niekoľko otázok.
PCR: Akú úlohu podľa vás zohrajú pri kampani k eurovoľbám sociálne siete?
DH: Dnes sú sociálne siete už dôležitou súčasťou akejkoľvek politickej kampane. Problém je v tom, že väčšina veľkých politických strán považuje sociálne siete iba za ďalší mediálny kanál, cez ktorý pasívne tlačia reklamu. V našej kampani máme filozofiu, že sociálne siete sú priestor, kde politici môžu aktívne komunikovať s voličom a kde volič môže vyjadriť svoj názor – či už pozitívny, alebo negatívny. Preto sa snaží ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH