S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Kamenné predajne idú do úzadia, nastupuje e-commerce

Tlačové správy
0
Z výsledkov štúdie KPMG Organic Growth Barometer 2018 vyplynulo, že za predchádzajúci finančný rok sa priemerná ročná miera rastu medzi spoločnosťami v sektore spotrebného tovaru mierne znížila - o 0,5 % na aktuálnych 2,5 %. Rast zaznamenali iba luxusné, prémiové produkty v segmentoch potravín, nápojov a krásy. Potvrdzuje to aj rebríček firiem s najvyšším organickým rastom – v prvej trojici sa umiestnili Phillip Morris International, predajca prémiových vín, pív a destilátov Constellation Brands a prestížna kozmetická značka Estée Lauder. Podľa výsledkov tejto štúdie manažéri chápu, aký veľký vplyv má správne vedenie ľudí, podnikateľské prostredie a skúseností zamestnancov a zákazníkov na rast tržieb ich firiem. Dvaja z piatich generálnych riaditeľov v spotrebiteľskom odvetví si však nemyslia, že ich podnikanie je aktuálne pripravené na inovatívne zmeny, ktoré hýbu trhom.  „Firmy v sektore spotrebného tovaru musia zápasiť naraz s viacerými výzvami. Jedným z nich sú inovácie. Digitáln ... Zobrazit Galériu

KPMG

Všetky autorove články
e-commerce financie tovar online obchod

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať