S novou mBank sa mení aj jej logo a dizajn
Spolu s novým internet bankingom sa mení aj logo, dizajn a webové stránky mBank. Nový dizajn osviežuje značku a vyjadruje jej odlišnosť od ostatných bánk. Namiesto klasického loga bude mBank využívať koncept ikon, ktoré sa budú prispôsobovať konkrétnym situáciám. Túto veľkú vizuálnu zmenu bude sprevádzať rozsiahla reklamná kampaň.
mBank inovuje nielen logo, ale aj internetové stránky. Web mBank bude vyjadrovať filozofiu banky a bude pripomínať skôr internetový e-shop než korporáciu. Odvážny koncept nového loga pripomínajúci čiarový kód je z dielne agentúry BNA. Vybraná škála farieb nadväzuje na farby súčasného loga s kvetinkou a vyjadruje blízkosť k zákazníkom a pochopenie ich potrieb.
Logo pre každú príležitosťZákazníci sa budú stretávať s rôznymi verziami loga, ktorá sa bude prispôsobovať produktovej ponuke, či konkrétnym situáciám. „Možnosti sú prakticky nevyčerpateľné. Pri tvorbe ikon nás obmedzuje iba naša fantázia," hovorí šéf marketingu mBank pre Slovensko a Českú republiku Mich ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH