CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

S poklesom predaja automobilov obracajú výrobcovia pozornosť na predplatné

1
Aj automobilky sa pridávajú k množstvu odvetví, kde sa firmy snažia využiť predplatné na zvýšenie svojich výnosov. Veľa motoristov je ochotných si extra priplatiť za bezpečnostné, ochranné a zábavné prvky. Otázkou je, ako ďaleko zájdu výrobcovia a koľko budú kupujúci automobilov ochotní platiť priebežne, a nie vopred. BMW nedávno načrtlo myšlienku vyberať mesačné poplatky za vyhrievané sedadlá. Mercedes si zasa môže účtovať predplatné za „zvukové kulisy“ (digitálne generované zvuky imitujúce spaľovací motor) pre svoj nový elektromobil EQS. Ford si za svoj poloautonómny systém Blue Cruise pýta až 3200 dolárov, vodiči však budú musieť za aktiváciu technológie zaplatiť 600 dolárov v rámci trojročného predplatného. Predplatné v tejto oblasti teda nie je úplná novinka, teraz však ide nad rámec bezpečnosti a ochrany. Automobilky skúmajú ďalšie možnosti, kde by mohli vyberať mesačné alebo ročné poplatky. Dnešné vozidlá sú v podstate „počítače na kolesách“ a niektoré používajú 100 alebo viac ... Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať