Samsung vytvoril novú strategickú pozíciu Head of Marketing pre Česko a Slovensko, zastáva ju Martin Marek
Nový manažér na prvom stupni riadenia je zodpovedný za korporátny marketing, ktorý zahŕňa aj Brand Marketing a PR, riadenie značkových predajní alebo ambasádorov na mieste predaja.
Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak vytvorila novú strategickú pozíciu Head of Marketing. Od decembra 2021 ju zastáva Martin Marek (54), pod ktorého spadá nielen Brand Marketing a PR, ale aj riadenie značkových predajní (Samsung Brand Shops Operations) a ambasádorov na mieste predaja (Field Operation) v Čechách a na Slovensku. Martin Marek bude zo svojej pozície reportovať priamo prezidentovi spoločnosti Ki Young Yunovi.
„Samsung je inovatívnym technologickým lídrom a zároveň tradičným výrobcom elektroniky, ktorý v súčasnosti čelí mnohým výzvam - či už ide o schopnosť osloviť mladú generáciu, naplno využiť potenciál digitálnej komunikácie alebo čeliť novej ázijskej konkurencii. Mojím poslaním je načúvať trhu a pokračovať v dlhodobom budovaní vzťahu medzi značkou Samsung a spotrebiteľmi. Vzťah, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH