Slováci majú radi značku Apple. Zvyčajne majú aj viac produktov.
Najväčšia sieť špecializovaných predajní Apple privítala v uplynulom roku vyše milióna zákazníkov. Vášeň pre Apple produkty priniesla medziročný rast predaja až 15 percent v predajniach iStores. Najpredávanejším produktom je iPhone s nadpolovičným podielom v objeme Apple produktov.
Pridaním troch predajní v Čechách v máji sa iStores stáva najväčšou sieťou v česko-slovenskom meradle, čo znamená jedenásť predajní v oboch krajinách a najvyšší podiel na spojenom trhu.
„Zásadný rozdiel v preferencii produktov medzi krajinami nie je. Rozdiely sú skôr viditeľné pri porovnávaní regiónov tej istej krajiny. Od kúpyschopnosti regiónu sa odvíja aj priemerná hodnota nákupu ako aj skladba samotného portfólia produktov. Na českom trhu vidíme silný potenciál, keďže je tam vyššia kúpyschopnosť,“ hovorí Matej Sršeň, konateľ spoločnosti WESTech, spol. s r.o.
Mnohí zákazníci iStores si prídu každý rok po nový iPhone, každý druhý rok po nový iPad a raz za tri až štyri roky po nový Mac. „Apple pozitívny ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH