Stratégiu Applu chce prevziať aj Sony. Na pultoch nájdeme iba niekoľko modelov smartfónov
Široká ponuka telefónov je stratégia mnohých výrobcov smartfónov. Firmy ako Samsung, Huawei, LG či Lenovo majú vo svojej ponuke 20-30 modelov. Výnimkou je spoločnosť Apple, ktorá má jednoduchú ponuku a ešte jednoduchší výber pre zákazníka. Touto cestou sa chce v budúcnosti uberať aj Sony.
Pre Apple rozhodne platí, že menej je niekedy viac. Možno práve vďaka jasnej a jednoduchej ponuke bola táto spoločnosť v prvom kvartáli tohto roka druhým najúspešnejším predajcom smartfónov na svete. Prvenstvo mal, pochopiteľne, juhokórejský Samsung.
Čo nám v budúcnosti predstaví Sony? Svoju ponuku zmenšuje a zjednodušuje podobne ako Apple. Bude obsahovať iba rad X s minimálnym počtom modelov, ktoré sa budú od seba líšiť výkonom a doplnkovými vlastnosťami.
Japonský gigant potvrdil na CES Asia 2016 informáciu, že Sony s radom Z, M a C do budúcnosti končí. Najväčší úspech spoločnosť očakáva od troch nových smartfónov radu X s verziou OS Android Marshmallow, ktoré boli predstavené na MWC 2016 v Barc ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH