S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Slováci na reklamy veľmi nie sú, pri nákupoch hrá prím skôr cena

Tlačové správy
0
Slováci pri nakupovaní ani zďaleka nedajú na reklamu tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len necelá pätina ľudí tvrdí, že si niečo kúpi práve na základe reklamy. Na druhej strane ale väčšina priznáva, že pokiaľ je reklama dobrá, zlepšuje to ich vnímanie o danom výrobku alebo firme. Na otázku, čo ich v reklame zaujalo, najviac Slovákov odpovedá, že cena a potom značka. Naopak, najmenej záujmu u ľudí vzbudzuje prítomnosť nejakej celebrity. Vo všeobecnosti si Slováci vyberajú nejaký tovar alebo službu predovšetkým na základe ich ceny, potom rozhodujú predchádzajúce skúsenosti a odporúčania. Reklama je v tomto rebríčku až na siedmom mieste. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Home Credit *. Reklama je všade okolo nás      Dnešná realita je taká, že reklama je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Či už v médiách, na sociálnych sieťach, v obchodoch, na uliciach, v autobusoch, dokonca aj na úradoch sa stretávame s nejakou formou reklamy. Tá samozrejme ovplyvňuje aj sp ...

PR Clinic

Všetky autorove články
Slovensko reklama TV media domacnost

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať