Slováci na reklamy veľmi nie sú, pri nákupoch hrá prím skôr cena
Slováci pri nakupovaní ani zďaleka nedajú na reklamu tak, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len necelá pätina ľudí tvrdí, že si niečo kúpi práve na základe reklamy. Na druhej strane ale väčšina priznáva, že pokiaľ je reklama dobrá, zlepšuje to ich vnímanie o danom výrobku alebo firme. Na otázku, čo ich v reklame zaujalo, najviac Slovákov odpovedá, že cena a potom značka. Naopak, najmenej záujmu u ľudí vzbudzuje prítomnosť nejakej celebrity. Vo všeobecnosti si Slováci vyberajú nejaký tovar alebo službu predovšetkým na základe ich ceny, potom rozhodujú predchádzajúce skúsenosti a odporúčania. Reklama je v tomto rebríčku až na siedmom mieste. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Home Credit *.
Reklama je všade okolo nás
Dnešná realita je taká, že reklama je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Či už v médiách, na sociálnych sieťach, v obchodoch, na uliciach, v autobusoch, dokonca aj na úradoch sa stretávame s nejakou formou reklamy. Tá samozrejme ovplyvňuje aj sp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH