Slovenský Service Desk softvér CDESK plánuje expanziu. Vývoj zhltol už viac ako milión eur
CDESK nahrádza prácne evidencie v tabuľkách, archaické papierové doklady a posúva digitalizáciu firemných procesov o niekoľko levelov vyššie.
IT nástroj pre digitalizáciu firemných procesov z Bratislavy rozbieha nové aktivity zamerané na predaj na slovenskom a českom trhu, zároveň intenzívne pracuje na vstupe na viaceré zahraničné trhy. Softvér CDESK už v súčasnosti využívajú stovky spoločností, čo z neho robí etablovaný nástroj. Domácich klientov presviedča najmä pomerom ceny a kvality. Za vývojom softvéru sú tisícky programátorských hodín a vyše milión eur z vlastných zdrojov.
CDESK v najnovšej verzii 3.1 plánuje plnohodnotne vstúpiť aj na okolité trhy. „Pokrok, ktorý sme s CDESKom za takmer 20 rokov urobili z riešenia pre vlastnú internú správu firemných procesov na komplexný svetovo konkurencieschopný nástroj nás presvedčil k expandovaniu za hranice,“ hovorí Miroslav Jombík, CEO spoločnosti Inova Logic, ktorá CDESK vyvíja.
Cieľom CDESK je výrazné zlepšovanie komunikácie spoločno ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH