Stretnutie s Pascalom II. /9. časť
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál
Stále sme sa stretávali s najmodernejšími prvkami programovania – s objektmi. Objektovo orientované programovanie, familiárne nazývané oopéčko, zasiahlo tak hlboko do práce programátorov, že, div sa svete, aj programovanie v assembleri už má prvky objektového programovania.
Verím, že aj vám prirástli objekty k srdcu, pocítili ste ich silu a krásu. Priznávam, že v časopise nie je možné z priestorových dôvodov vysvetliť všetko, ako by sa žiadalo, a preto, hlavná časť tohto seriálu (tá, ktorá už nebude vidieť) bude vaše samoštúdium. Pozrime sa na to prakticky:
Keď som začínal s programovaním, mojou métou bolo zvládnuť štrukturované programovanie. Napísal som v ňom veľa užitočných malých programíkov alebo, lepšie povedané, utilitiek, napr. na konverziu textov, DBF súborov, programov na ovládanie tlačiarní a iné. O objektoch som už aj vtedy počul, ba aj kadečo čítal, zdali sa mi však nepochopiteľné, komplikované a hlavne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH