CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Stretnutie s Pascalom II. /9. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Stále sme sa stretávali s najmodernejšími prvkami programovania – s objektmi. Objektovo orientované programovanie, familiárne nazývané oopéčko, zasiahlo tak hlboko do práce programátorov, že, div sa svete, aj programovanie v assembleri už má prvky objektového programovania. Verím, že aj vám prirástli objekty k srdcu, pocítili ste ich silu a krásu. Priznávam, že v časopise nie je možné z priestorových dôvodov vysvetliť všetko, ako by sa žiadalo, a preto, hlavná časť tohto seriálu (tá, ktorá už nebude vidieť) bude vaše samoštúdium. Pozrime sa na to prakticky: Keď som začínal s programovaním, mojou métou bolo zvládnuť štrukturované programovanie. Napísal som v ňom veľa užitočných malých programíkov alebo, lepšie povedané, utilitiek, napr. na konverziu textov, DBF súborov, programov na ovládanie tlačiarní a iné. O objektoch som už aj vtedy počul, ba aj kadečo čítal, zdali sa mi však nepochopiteľné, komplikované a hlavne ...

Miroslav Oravec

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať