Štúdia: Viac ako tretina spotrebiteľov poskytne obchodníkom svoje mobilné číslo, profil na FCB či polohu.
Nová spotrebiteľská štúdia IBM odhalila, že zákazníci sú síce ochotní zdieľať s maloobchodnými firmami svoje osobné informácie, ale výmenou za to očakávajú výhody. Prieskumu sa zúčastnilo vyše 30 tisíc spotrebiteľov z celého sveta.
V porovnaní s minulým rokom sa počet spotrebiteľov, ktorí sú ochotní zdieľať s predajcami svoju aktuálnu polohu, prostredníctvom GPS navigácií, takmer zdvojnásobil a dosiahol 36 percent. 32 percent spotrebiteľov je ochotných zdieľať s obchodníkmi odkazy na svojich profiloch na sociálnych sieťach. Až 38 percent spotrebiteľov im je ochotných poskytnúť svoje mobilné telefónne číslo pre zasielanie krátkych textových správ o aktuálnej ponuke.
Podľa výsledkov štúdie sa spotrebitelia delia do štyroch základných skupín, v závislosti od záujmov, využívania sociálnych sietí, lokalizačných služieb a mobilných technológií pri nakupovaní. 19 percent účastníkov prieskumu uviedlo, že v porovnaní s ostatnými zaostávajú pri využívaní najmodernejších technológií pri nakupovan ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH