Stupídna reklama: Diaľkovo ovládaný dron v podobe čajky vypúšťa na deti opaľovací krém ako exkrementy
Ako „najhoršia reklama vôbec“ bola označená kampaň nemeckej reklamnej agentúry propagujúca opaľovací krém Nivea. Vidieť v nej diaľkovo riadený dron v podobe čajky, ktorý „loví“ na pláži deti ohrozené spálením pokožky a vylučuje na ne opaľovací krém, ktorý má pre ne zabezpečiť ochranu pred slnečným žiarením. No odborná i laická verejnosť kritizuje túto reklamu ako „stupídnu“ a „hysterickú“ .
Videoklip ukazuje rodičov, ktorí sa pokúšajú natrieť svoje neposedné deti opaľovacím krémom, no tie utekajú preč od nich hrať sa na pláži. Tím inžinierov schovaný v kroví ich sleduje a v snahe poskytnúť deťom ochranu pred slnečným žiarením zostrojí dron-čajku. Ten potom vylučuje opaľovací krém na rozosmiate deti ako exkrementy. Video s čajkou bolo zaradené do súťaže na reklamnom festivale Cannes Lions, no členovia poroty sa o ňom vyjadrili, že je to jedna z najhlúpejších reklám, akú vôbec videli.