Telekom inovuje svoje predajne, budú zelenšie a viac digitálne
Slovak Telekom dlhodobo podporuje digitalizáciu svojich služieb, čím šetrí prírodné zdroje a životné prostredie. Teraz sa najväčší telekomunikačný operátor zameral na oblasť predaja a inovoval svoje značkové predajne. Tie sú po novom „zelenšie“ a zároveň poskytujú zákazníkom lepší zážitok z nakupovania. V Telekom centrách viac nenájdete tlačené brožúry, zmizli igelitové tašky či plastové perá, zredukoval sa aj z počet obrazoviek. Naopak pribudlo viac zelene, prezentačné tablety a digitálne selfcare zóny.
Ide to aj bez papiera, všetko bude digitálne
Telekom dlhodobo podporuje pri komunikácii so zákazníkom digitálne kanály, ktoré šetria prírodné zdroje. V Telekom centrách zákazníci už nenájdu žiadne tlačené letáky či brožúry, všetky potrebné informácie sú dostupné v elektronickej forme v novej selfcare zóne. Už viac ako polovicu zákazníkov Telekom motivoval, aby uprednostnili namiesto zasielania tlačených faktúr ich elektronickú formu, čím spoločne mesačne ušetria milióny hárkov papie ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH