Tesco využíva nástroje rozšírenej reality na lepšie usporiadanie tovaru v predajni
Maloobchodné reťazce, ktoré sú pod vplyvom neustále sa meniaceho prostredia, musia pri svojej ponuke zohľadniť takmer každý deň zmeny v dopyte zákazníkov, neustále sa meniace promoakcie výrobcov či prázdniny a sviatky, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov.
Výskumníci z výskumného laboratória IBM v izraelskej Haife vyvinuli mobilnú aplikáciu postavenú na báze nákupného poradcu využívajúceho rozšírenú realitu. Pracovníci spoločnosti Tesco vyskúšali túto mobilnú aplikáciu vo svojich mobiloch a tabletoch. Odfotografovaním zachytili súčasný stav rozloženia tovarov a nákupných uličiek v obchodoch vrátane objemu a umiestnenia tovaru.
Mobilná aplikácia po pripojení na databázu produktov v ponuke spoločnosti zanalyzuje súčasný stav. Na základe porovnania obrázkov existujúceho stavu s plánom ukáže možnosti lepšieho usporiadania tovaru v predajni. Porovnaním aktuálneho umiestenia a množstva tovaru s návrhom vytvoreným aplikáciou zároveň sprostredkuje používateľovi informácie, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH