Top 3 aktuálne trendy v e-commerce
Koronakríza je síce na ústupe, ale je dopady sa ešte stále odrážajú na poli e-commerce a ovplyvňujú naše spotrebiteľské návyky. Aby ste nestratili kontakt s neustále sa vyvíjajúcim segmentom online predaja, nákupný radca Heureka vám prináša najnovšie informácie o aktuálnom dianí na poli e-commerce.
E-commerce stále rastie
Online predaj v prvých mesiacoch roku 2020 rástol o nevídané percentá. Marcový predaj stúpol až o 54 % a aprílový o 49 %. Jedným z dôvodov tohto nevídaného rastu je aj koronakríza, ktorá spôsobila, že na internet sa presunuli nakupujúci aj predajcovia. Rozšíril sa aj okruh kategórií, ktoré Slováci tradične nakupujú na internete – od minulého mesiaca stúpol záujem o dámske šaty, karnevalové kostýmy či clip-in vlasy o desiatky percent.
Rastúci trend e-commerce sa držal aj v máji, ale už badať mierne spomalenie v porovnaní s marcom a aprílom. V máji dosiahol medziročný rast e-commerce 30 %, čo je stále výborná hodnota. Spomalenie rastu môžeme pripísať uvoľňovaniu bezp ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH