S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Túžba uspieť za každú cenu môže vyvolať negatívne emócie a ovplyvniť naše priateľstvá v reálnom svete

Tlačové správy
0
Sociálne médiá sa stali neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Mnohí sme si v nich našli spôsob, ako ostať v kontakte so svojimi blízkymi či priateľmi a ako sa s nimi podeliť o svoje zážitky. Nedávny prieskum spoločnosti Kaspersky Lab však ukázal, že aktivity na sociálnych sieťach v nás môžu vyvolať aj negatívne pocity. Vo väčšine prípadov išlo o sklamanie z nedosiahnutia očakávaného počtu „lajkov“, pričom 42 % respondentov sa priznalo k žiarlivosti, keď ich známi boli úspešnejší so svojimi príspevkami ako oni. A nezriedka sa nájdu aj takí, ktorých šťastnejší život priateľov na sociálnych sieťach privádza k závisti a frustrácii.  Prieskum spoločnosti Kaspersky Lab, ktorého sa zúčastnilo 16 750 respondentov z celého sveta, odhalil frustráciu ľudí zo sociálnych médií. Ukázalo sa, že ľudia často opúšťajú sociálne siete s negatívnymi pocitmi, a to z rôznych dôvodov. Tie v mnohých prípadoch dokonca potlačia všetky pozitívne zážitky či skúsenosti.  Väčšina ľudí (65 %) využíva sociálne sie ...

Grayling

Všetky autorove články
Kaspersky Lab siete socialne priatelstvo

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať