Twitter, Facebook, Google aj Amazon sa navzájom začínajú napodobňovať. Budú nakoniec robiť všetci všetko?
Počas jediného týždňa štyri obrovské technologické firmy ohlásili riskantné plány spočívajúce v pokuse o napodobenie svojej konkurencie.
Twitter sa chce stať Facebookom Twitter je sociálna sieť obľúbená vplyvnými spevákmi, hercami a silnými postavami v odbore vďaka svojmu minimalistickému prístupu ku komunikácii. Najočividnejší je 140-znakový limit tweetov. To zjednodušuje odosielanie, ale predovšetkým čítanie príspevkov. Zásadnou zmenou vo filozofii je ohlásená možnosť nahrávať až štyri fotografie do jedného tweetu s až 10 označenými osobami na každom obrázku. Súčasne prebiehajú experimenty s ďalšími zmenami rozhrania. To by však znamenalo presun smerom ku komplexnejšiemu obsahu, aký predstavuje Facebook, a súčasne naznačovalo snahu vybudovať priestor na grafické reklamy.
Facebook závidí Googlu Google bol v posledných rokoch známy svojím pohrávaním sa s technológiami, ktoré nemajú vôbec nič spoločné s jeho hlavným predmetom podnikania, všeobecne povedané, prácou s informáciami ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH