CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Twitter, Facebook, Google aj Amazon sa navzájom začínajú napodobňovať. Budú nakoniec robiť všetci všetko?

0
Počas jediného týždňa štyri obrovské technologické firmy ohlásili riskantné plány spočívajúce v pokuse o napodobenie svojej konkurencie. Twitter sa chce stať Facebookom Twitter je sociálna sieť obľúbená vplyvnými spevákmi, hercami a silnými postavami v odbore vďaka svojmu minimalistickému prístupu ku komunikácii. Najočividnejší je 140-znakový limit tweetov. To zjednodušuje odosielanie, ale predovšetkým čítanie príspevkov. Zásadnou zmenou vo filozofii je ohlásená možnosť nahrávať až štyri fotografie do jedného tweetu s až 10 označenými osobami na každom obrázku. Súčasne prebiehajú experimenty s ďalšími zmenami rozhrania. To by však znamenalo presun smerom ku komplexnejšiemu obsahu, aký predstavuje Facebook, a súčasne naznačovalo snahu vybudovať priestor na grafické reklamy. Facebook závidí Googlu Google bol v posledných rokoch známy svojím pohrávaním sa s technológiami, ktoré nemajú vôbec nič spoločné s jeho hlavným predmetom podnikania, všeobecne povedané, prácou s informáciami ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať