Umelá inteligencia v e-commerce
Umelá inteligencia si už istú dobu razí cestičku aj v rámci e-commerce. Kým veľké zahraničné e-shopy a stránky (Netflix, Youtube, Alibaba a pod.) pracujú s AI už nejaký ten čas, na Slovensku je táto téma medzi e-shopermi ešte mierne tabu. Nie však nadlho. Ak chce webstránka alebo e-shop efektívne využívať automatizáciu a zvýšiť konverzie, mal by umelú inteligenciu – presnejšie automatizované odporúčania, implementovať vo svojom online riešení.
O čo presne ide a aké výhody prinášajú automatizované odporúčania?
Čo sú automatizované odporúčania?
Recommendation tool – odporúčací nástroj je akoby zautomatizovaný predavač vo virtuálnej podobe. Vďaka tomuto nástroju sa môže na stránkach e-shopu zobraziť používateľovi obsah, o ktorý má čo najpravdepodobnejší záujem. Celý proces funguje na báze umelej inteligencie, konkrétnejšie strojového učenia (machine learning). Znamená to, že na rozdiel od klasických odporúčacích nástrojov, tie automatizované nepotrebujú zásah administrátora alebo zdĺhav ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH