Ústredné kontaktné centrum za päť rokov pomohlo vyše 200-tisíc ľuďom
Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Za toto obdobie operátori vybavili viac ako 211-tisíc požiadaviek od občanov.
Historicky prvý hovor kontaktného centra sa uskutočnil 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty občanov traja operátori. Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše tristo požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov.
Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov - najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili.
Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol zatiaľ september 2017, kedy operátori riešili viac ako ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH