V NAY si môžete predĺžiť záruku spotrebičov už aj dodatočne po ich nákupe
Popredný slovenský predajca elektroniky NAY prináša ako prvý na trhu možnosť predĺženia záruky aj po nákupe. Znamená to, že zákazník sa nemusí rozhodnúť o predĺžení záruky hneď pri nákupe, ale môže tak urobiť kedykoľvek počas trvania dvojročnej zákonnej záruky. Hoci aj deň pred jej skončením.
Zvyčajne to pri nákupe spotrebičov a elektroniky funguje tak, že ak chce zákazník zákonnú dvojročnú záruku predĺžiť, musí sa rozhodnúť pri nákupe nového spotrebiča. Inak je už neskoro a spätne to nie je možné urobiť. Novinkou, v rámci neustále sa rozširujúcej ponuky služieb spoločnosti NAY, je možnosť urobiť tento krok kedykoľvek počas plynutia záručnej doby. Zákazníci si takto môžu záruku predĺžiť o 1 až 3 roky.
Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY
„Dávame naším zákazníkom 2 roky na to, aby sa rozhodli, či im postačí záručná doba, na ktorú majú nárok zo zákona, alebo si ju chcú predĺžiť. Zároveň je na ich rozhodnutí aj to, o aký čas navyše chcú záruku predĺžiť. Bez ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH