V druhom kvartáli 2012 vzrástli reklamné výdavky v USA o 0,9 %
V druhom kvartáli 2012 vzrástli reklamné výdavky v USA oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka o 0,9%, čím dosiahli celkovú úroveň 34,4 mld. USD. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov, ktorý zverejnila spoločnosť Kantar Media, do siete ktorej patrí aj sektor Media Intelligence agentúry TNS Slovakia. Celkové výdavky za prvý polrok 2012 tak celkovo vzrástli o 1,9 % na 67,1 mld. USD.
"Tempo rastu reklamných výdavkov sa v druhom kvartáli mierne spomalilo, nebolo možné nadviazať na jeho pozitívny vývoj zo začiatku roka", povedal Jon Swallen zo spoločnosti Kantar Media North America. "Reklamný trh odráža pomalý rast oživenia ekonomiky. Predbežné výsledky naznačujú, že v dôsledku Letnej olympiády a politickej reklamy, by reklamný trh v treťom kvartáli mohol dosiahnuť krátkodobé zlepšenie, ale z hľadiska dlhodobého trendu budú investície do reklamy súvisieť s obmedzovaním výdavkov spotrebiteľov na kúpu tovarov a služieb, ktoré výrobcovia ponúkajú."
Reklamné výdavky podľa médiíV ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH