CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Virtuálna a rozšírená realita pri nakupovaní

0
Ani renomovaní analytici si v súčasnosti netrúfnu presne odhadnúť, ako sa bude vyvíjať virtuálna a rozšírená realita, aké zariadenia sa budú používať a pre ktoré scenáre bude VR a AR kľúčová, ba až nenahraditeľná. Jedno z najperspektívnejších je využitie VR a AR v maloobchode, a to tak v kamenných obchodoch, ako aj e-shopoch.   Výhody a očakávania V prípade e-shopov je výhodná možnosť interaktívneho prezerania produktu, o ktorý máte záujem. Trojrozmerný obraz vás približuje realite v kamennej predajni, kde si na rozdiel od webových stránok môžete produkt prezrieť trojrozmerne. Stačí chvíľa brainstormingu a zistíte aj výhody využitia virtuálnej a rozšírenej reality v kamenných predajniach. Napríklad v obchodoch s oblečením či obuvou virtuálne skúšanie produktov šetrí nielen zákazníkov čas a zvyšuje jeho pohodlie, pretože sa nemusí prezliekať či prezúvať, ale šetrí aj priestor v predajni, pretože podstatne znižuje počet modelov, ktoré tam musia byť vystavené. Napríklad pri skúšaní koši ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
virtuálna realita nakupovanie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať