Virtuálna a rozšírená realita pri nakupovaní
Ani renomovaní analytici si v súčasnosti netrúfnu presne odhadnúť, ako sa bude vyvíjať virtuálna a rozšírená realita, aké zariadenia sa budú používať a pre ktoré scenáre bude VR a AR kľúčová, ba až nenahraditeľná. Jedno z najperspektívnejších je využitie VR a AR v maloobchode, a to tak v kamenných obchodoch, ako aj e-shopoch.
Výhody a očakávania
V prípade e-shopov je výhodná možnosť interaktívneho prezerania produktu, o ktorý máte záujem. Trojrozmerný obraz vás približuje realite v kamennej predajni, kde si na rozdiel od webových stránok môžete produkt prezrieť trojrozmerne. Stačí chvíľa brainstormingu a zistíte aj výhody využitia virtuálnej a rozšírenej reality v kamenných predajniach. Napríklad v obchodoch s oblečením či obuvou virtuálne skúšanie produktov šetrí nielen zákazníkov čas a zvyšuje jeho pohodlie, pretože sa nemusí prezliekať či prezúvať, ale šetrí aj priestor v predajni, pretože podstatne znižuje počet modelov, ktoré tam musia byť vystavené. Napríklad pri skúšaní koši ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH